bisness!

bisness!
earn your own money beb!

Friday, August 27, 2010

salam

bg pilihan

kamu nak diri ini sempurna

atau kamu nak org yg disekeliling kamu sempurna?

=)

y im asking like that is because

aku nmpk diri nih byk sgt x sempurnanya *cinta yg sempurna~eceh..tbe2 jek ingat lagu yuna*

but then, when im looking people around me...there is alot of mistake the've done

nak tegur atau x?

lepas tuh aku tgk blk diri nih....same jek ape yg die buat

tp maybe x severe

but then, nak tegur atau x?

aku buat kesalahan yg same

adekah perlu aku betolkan diri nih dlu...atau tegur aje mereka

x dek kekuatan nak buat...

siyes x dek..

knp?

knp takut sgt utk menjadi yg terasing?

itu yg Allah nak

sampaikan dan jadi lah yg terasing

andai aku dipilih Allah

andai aku dipilih utk jadi yg terasing itu

azinkan aku menjadi yg terbaik

dan istiqamah dlm urusan ku

izinkan aku berubah Allah

demi mencapai kehidupan akhiratMu






0 comments:

 

Lorem

Ipsum

Dolor