bisness!

bisness!
earn your own money beb!

demam+poso

Saturday, August 14, 2010

salam
hem...
dlm 2 bulan nih
dah 2 kali aku demam
awat jd cenggitu eh?
suppose to be thn depan aku demam
heh
blh lak pertikaikan kja Allah ye dok?
yg x bestnye
happy2 jek aku blk smlm
dan sampai kt umah jek
terus aku demam
y Allah?
is there somthg that u wanna me to alert?
one day
whole one day
tdo je kja aku
oufff
trpakse brbuke pose sbb nk mkn ubat
aduhh
ok x pe..nanti ganti blk


=)


sygnye Allah bulan poso nih aku tinggalkan solat jemaah di surau
Lailatul Qadar ke mlm ni? byk tol halangan nye
but mmg aku perasaaan la
semenjak 2 menjak nih
aku x dek nak dzikir pd Allah
berat mulut nak dzikir
Ya Allah padahal skali aku dzikir..
berlipat2 kali ganda Allah bg pahala
oii fifi!
x sedor lg ke?
x nak dzikir
hah...nah kau
amek
Allah bg balasan kt ko
DEMAM
syabbas
buat la lg
dengor lagu yg lagha2
aduhh
Allah
semoge bulan nih
aku sempat kejar ape yg aku x sempat spt thn lalu


ya Allah
kurniakanlah aku kekuatan dan kesihatan utk berjuang didalam
bulan Mu ini Allah

semoge thn nih aku dpt berjumpe dgn
LAILATUL QADAR



=)

semoge Allah sembuhkan demam ku ini
......................aminnn..............................



0 comments:

 

Lorem

Ipsum

Dolor