bisness!

bisness!
earn your own money beb!

bulan posee datang lagik!! hebohkan pada semua!

Thursday, August 12, 2010

yeah...
alhamdulillah Allah
terima kasih byk2...
Kau benarkan aku sekali lagi menghadapi bulan Ramadhan yg penuh barakah ini
haishhh
hebat gile ah
tip tap tip tap
dah masuk Ramadhan
rasenye baru aku sambut bulan pose nih...kalut2 jual sate utk balai Islam
kalut2 sahur + stay up
hu3
kali nih Allah izinkan aku lagi utk kalut2 lagi
well...
bulan poso
mmg letih
mmg mencabar
mmg la byk gileee dugaan
tp disebalik sme tuh
Allah selitkan kejayaan kpd aku
mmg syukr x trhingga Allah
aku dapat daftar subjek genetic asas beb!
my core subject yg kalau x manage utk amek sem ni akan extend for one year!
gile ape?!
sbb tuh sebulan yg lepas
walau letih guane pong
*kluar doh base ganu*
hu3...mcm aku org tganu kan
walau letih mane pon...
still +ve kan ati
sket je lagi
mungkin satu langkah..Allah akan nilai usaha kau fifi
mmg payah beb
nak2 bile berurusan dgn pihak dean..pihak SKR UM
yg org nih ckp g nih..yg satu lg ckp g nih...
hampir give up
tp x pe2...
rela korbankan satu bulan dari aku merana satu tahun
one more year to go!!!
and fifi will receive her scroll proudly
hahaha
proud?
*adekah flying colors result aku?*
never mind
2 more semesters to go
Allah
bulan Ramadhan ni
izinkan aku utk tabah
izinkan aku utk kuat
utk hadapi keletihan+dahaga+kelaparan+ketidak cukupan masa
izinkan aku utk tenang didalamnya
selagi aku masih berpaut padaMU


6:42 pm------------------------selamat berbuka sahabat2

^________________^




0 comments:

 

Lorem

Ipsum

Dolor