bisness!

bisness!
earn your own money beb!

pernah x terdetik?

Friday, January 28, 2011

as salam
animisayo

uhu....letih jgk sbnrnye nk update blog
sbb baru je lepas drive keliling kl
*pergh keliling kl tuh~*
ehe..itupon klo consider keliling kl la kan...
jap2 aku remind blk..
td pg mid....borink2 drive pg klcc
x tau jalan pakai redah~
lepas tuh pg bb...uhu jam
sgt hebat!!bwk keter kt kl dgn jam2nye..dah la mlm
terbaik~
satu jam stuck kt depan pavi...ouf rase mcm nk tinggalkn keter je tanpe driver
pg jalan2 kt pavi
owwh~ pavikuuuuuu
uhu
caye x...aku x pernah pg pavi..
LOL
sungguh
x dek sape nk teman~uhu..aku nk fotoshoot je kt sane...sape kate aku nk bli blah
uhu2
ok again redah jalan msk jalan tan cheng lock
seb baik nmpk pudu..ok aku tau dah jln blk
yeay!
smpi skrg aku x sangke aku blh smpi um dgn slmt
ehe
dgn minyak keter satu bar je td...
uhu..betape cuaknye aku yg sbg driver ini

ok itu adelah pnglmn disini
itu bkn ape yg aku nk ckp
*tp ape aku ckp pntg ke?*
uhu...x pntg x pe...sape nk bace..bacelah
xnak bace sudah!sile pangkah tande 'x' itu
aha ;p
ok

back to serious mood ok

begini...aku tgk kt bb td...byk sungguh umat
pergh
seksi...macho..menggugat iman
x pyh ckp la
tau la
kl nyte life
begitu 'life'
aha...

byk2 umat manusie td.....ade yg begini...ade yg begitu..pub..bistro are everywhere
ble blk um
aku diingatkan oleh abdul rahman psl kejadian skrg yg menggugat mesir
owh
sungguh aku x tau kesah ini
gile outdated
mmg
aku xbace suratkabo
ape yg aku bace?
korean music kan~~~?
see

phm ape yg aku mksdkan?
ok ini igtn utk aku...
rate2 kwn aku...and me la including
x sgt utk pk psl mslh2 agama islm
aku sgt terpukul dgn kate2 rahman

'haih. kena la tau. hal umat islam.
lagi2 akhir zaman ni
tgok islam bngkit.'
*kopi paste ni*

ape yg aku buat selame nih?
ape yg kwn2 aku buat selame ni?
ape yg kite2 buat selame ni?

bior aku statekan

shopink on9 kt fb
stalk korean mv baru kt utube...
tgk cte2 korea..streaming kt mane2 la yg patut
tgk cte indon kt utube gak
stalk gadget baru walopon dah ade brg tuh
baut thesis sbb final year dah
pk sal nk kumpul duit dgn buat bisness
pk esk nk kua g mane
tgk fesyen2 trbaru

uhu
ape yg kite sumbngkn kt islam utk akhr zmn ni?

okla..mngadakan usrah
pg ceramah agama
solat jemaah

basic things

siyesly
aku x pernah nk terjebak dlm yg lebih advance dr tuh
knp?
takut?
i dunno?
xberminat?
x jgk
klo x minat aku x tulis entri nih

alasan yg salu dibagi--------------->

thesis x buat lg
byk kja nk buat
layan korea lg bgs

=)

sedih

ape sbnrnye blh kite sumbng utk ni?

ala sng je......pertame2 ubah diri kite utk kuat iman dlu

owh hooo

smpi ble?

try ubah diri..smpi lupe ubah kelilingkan?

mksd aku kite try utk jd baik utk diri kite..smpi x pk kwn2 yg lain

=)

aku dah bp kali trlepas usrah

silap aku

my mistake

entahla...aku xpndi nk ckp

tp klo blh

aku nk ubah diri yg korean-fanatic
kpd islam-fanatic
ape islam-fanatic?
*istilah aku je tuh*

mksd aku berenti dr stalk2 bnda ini
ini bkn lg zmn utk berhibur bg kite
ubahla
bacelah buku yg blh kuatkn iman kite dgn Allah
carilah brite2 trbaru dan peluang kite utk bantu islam
dan sme tuh start dgn bergaul dgn alim ulama
dr c tuh pemikiran kite akan trbentuk
so joinlah usrah
ahahha

*aku pon trlepas byk kali ..oufff*

ehehe...inih tande2 aku sudah makin dewasa
antare buku agama dan utopia mane lg byk peratusannya?

buku agama:51%
utopia:49%

uhu...next time aku pastikan % nih akan meningkat utk bhn ilmiah XD

uhu...coretan aku
nk tdo
esk ade lab
T_T

daa

as salam

Allahuakbar!






0 comments:

 

Lorem

Ipsum

Dolor