bisness!

bisness!
earn your own money beb!

neuuuu yarghhhhhhh

Saturday, January 1, 2011

as salam
day
a new day
a new year day
2011
huhu
x lame lg tup tup tup akn msk bulan 3



umo aku pon akan menginjak 21 tahun
ngeeee
blh kawen dah
uh...
blh mengundi jugekkkkk
'undilah calon yang beriman'
*iklan sekejap*

2011 yerp

*sigh*

ape yg perlu aku plan dlm nye?

huhu...lg 30 minit sblm kol doblas mlm 31/12/2010
aku masih x dek plan utk thn baru =)
so sad
sbb tuh aku survey azam org
tanye c nih..tanye sane
agagaga
sbg guideline aku
ehhhh
bkn sng buat azam yerp
huhu..*mcm sblm nih azam aku trcapai ye dop?nk pk2 bagai*
however
setakat nih ade nam azam yg aku rase aku perlu fifi-plz-fighting
agagagaga
nak aku statekan?
x perlu
x perlu
=)
ahaha...
tp aku ade tanye sorang kwn nih smlm
aku tanye azam die
wahhh..berahsie benor..aku tanye awat? rahsie negare ape
die kate azam nih...klo dah tercapai die akan bg tau
agagag..aiseyman azam ke tuh klo dah trcapai?
itu namenye pecapaian klo dah capai...
x dekla name nye azam
agagaga..tp btol jgk kate die...hanye die yg tau azam die
supaye org x misunderstood kan
tp bg tau je la kt aku
huh!kedekut! agagagaga
nam azam aku trsebut ialah:
1)


2)


3)


4)


5)


6)
hem...dapat? nmpk ke?ade aku tulis kt c tuh...?
huhu..dah kate rahsie kan..
*mcm pntg*


ahhh 21 tahun dahhh..aku x blh trime hakikt ini..sesungguhnya aku makin dewasa...ahhhh
huhu..yg pntg azam aku thn nih aku nk rajen turun surau!ieyeargh..
fuh!

1;52am

tdo

zzzz

wsalam~

de kalge XD

0 comments:

 

Lorem

Ipsum

Dolor