bisness!

bisness!
earn your own money beb!

Thursday, January 6, 2011

as salam
im here

*dissapointed mood*

huhu
msk je blog terus x dek happy feelg
how can it be like that?

i dont know

cukup la sekadar aku ckp aku very2 dissapointed to my self
=) *ini adelah senyuman yg kelat bukannye senyuman yg manis*
x dek salah org lain melainkan aku menunding jari ini ke diri sndiri

sbb kdg2 aku rase malu sgt dgn Allah
dgn dose yg aku buat
ble trpikir blk perbuatan melampau itu
hingge malu utk bertentang mate dan pndg ke langit
sbb aku tau
Allah pasti akan memandang aku
sehinggakan aku memejam mate ingin berselindung
*konon Allah x kn nmpk
ianya perbuatan yg bodoh!
walhal Allah tau sblm dan selepas ape yg kau buat
merderhakai Allah
tidak mengingati Allah
lagha dgn dunia
sungguh! sungguh aku malu dgn diri sndiri
hai Allah
masihkah aku mampu mnjadi hambaMu yg taat pd Mu
di saat aku hampir putus asa dgn diri sndiri
aku teringat
Allah tidak pernah berputus asa pd hambaNya
jadi knp kita nak putus asa pulak?

x kuat lagi iman aku ni Allah
sehinggakan aku sanggup melakukan dosa
x kuat ingatan aku terhadap Mu ini Allah
sehinggakan aku rela melakukan maksiat

hai Allah
bwkan aku lari dari dunia ini
hai Allah
pisahkan aku dari kesenangan dunia ini

aku ingin jadi spt rabiatul adawiyah
*cantiknye name...nanti nk bg name anak mcm ni la*
sungguh! meninggalkan segala2 nya hanya demi Mu

yg paling aku sgt2 kecewa
apabila bertaubat
dan entah bile lagi...aku akan kembali melakukan dosa itu
aku seperti munafik!
tidak mengotakan janji2 ku
kecewa nye aku Allah
tp aku sedar
aku tidak akan dikatakan beriman jika tidak diuji bukan?

hai Allah izinkan aku mngenali pencipta ku dgn lebey dekat









0 comments:

 

Lorem

Ipsum

Dolor