bisness!

bisness!
earn your own money beb!

syaitan punya kja

Friday, June 18, 2010

mmg betol lah
kesakitan dan penyakit adelah agen syaitan
masyaAllah
entah tibe2...jari yang sihat walafiat
tibe2 ianya gatal2 mcm kena alergic makanan(?)
bagaimana?
terpikir gak aku...berdosa dgn sape2kah?
mungkin dgn ibu n ayah?
kakyang ke...angah ke
mungkin...so Allah bg balasan pd aku
kecik je ...tp cukup la buat aku trgaru2 dan iany membengkak
atau.....
aku 2 3 hari nih terlalai dari igt Allah
dan syaitan mudah msk ke pembuluh darah aku
lalu membuat kan darah menjadi kotor
maka...inflammation berlaku
even letak bam...even letak antifungal+anti inflammation cream pon
ianya tetap ade
ouff...
masyaAllah
pasti slh satu sbb tuh yg buat aku jadi begini
by the way
setelah ibu bace al-fatihah+3 Qul+dan zikir
pd aku td...
like a magic
wink
wink
gatal yg td tuh ilang
gatal je la
merah2 still ade
but lepas nih still akan g clinic jgk
tp x la buat aku tergaru2 kt jari kecik aku ni ha
hem...
hebat Allah
Kau yg bg aku sakit
dan Kau la jgk penyembuh kepadenye
^_^
kalau la ade ayat Quran blh aku relate kan..tp aku nih x igt tafsirnya
TT______________TT
moral of the story
dzikir pd Allah...jgn bg setan laknatullah
suke2 ati msk dlm badan dan buat penyakit
hanye org yg mengingati Allah setan takut nk dekati
ouff
hem 7;27 am?
alamak rase lapo
sarapan dlu ah..
k daaaaa XD
salammmmmmmmmm
*rajin lak aku hupdate blog kan*

0 comments:

 

Lorem

Ipsum

Dolor