bisness!

bisness!
earn your own money beb!

borink itu indah sey?

Tuesday, June 29, 2010




aduhh
semenjak 2 3 menjak nih....salu ngat aku tgk shopink on9 kt fb..
oufff
saye sgt gile shopink
but lepas aku dah order satu baju ni
terus taida minat tgk baju
sblm nih aku blh search smpi 3 jam
kt fb saje!tgk baju2 on9
peh
harge blh tahan mahal
padahal kt kl nuh blh dpt murah sey
hu3
x logik pon ade
dr 25 depa jual 40 (?)
hem...bln lg msk postage
gilo byk amek untung
bkn kah begitu?
hahahahhahaha
mane aku tau kam...
dan selepas itu
aku pon mule la melalut2...
dah borink tgk baju2 *yerla sbb aku dah order 2 lai baju*
dan hari ini...aku rase aku x buat kja mnda
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
gile borink
hahaha
cite tv
damn borink
layan fb chat dgn hayat smbil mkn jambu rojak
peh...saket perut aku
abeh jgk la 3 biji aku hadam
erkk
fifi gilo
seb baik jambu kalori x byk mcm nasik....hahahhaha
ok...saye mau buat ape esk?
hem..teman ayah g spital *kena bgn awal* TT_______TT
bli tiket blk
ooowhhh
saye mahu cat baju!
hahahaha
cat baju...cat bajuu....
pasti anda tertanye2...cat baju (?)
ya cat baju kwn2
gune cat pelaka
hahahha
kite kotor2kan baju
lalalalala
saye tidak waras mlm nih..
ya...fifi tidak waras...
setelah habes kan se bekas rojak jambu
anda mmg tidak waras fifi
kejap lagi pasti toilet memangil2 anda
hahah
nahhhhh rasakan kamooo...yeah *adengan ultraman kosmo tgh lawan dgn raksasa*



miahahahaha



moral-----------jgn mkn rojak byk sgt...dan sile2 lah jgn bli baju on9..nanti anda bosan nk tgk baju2 yg lain...cuci mate shj..hehehe

0 comments:

 

Lorem

Ipsum

Dolor