bisness!

bisness!
earn your own money beb!

bestday wishes

Thursday, March 17, 2011

alhamdulillah
aku dah 21 tahun hidup di dunie nih
sejak 18 syaaban tahun 1410 hijrah hingge kini
aku hidup
walopon celebrate salunye ikot kalendar masihi kan
aku x tau knp aku bertekad tgk balik wishes org kt aku
dan lebey kurang ade 24 wishes+doa yg berlainan aku dpt
dr fb shj
uhu
knp aku amek kesah?
sbb aku nk tau ape yg org harapkan aku jadi..dan jika ianya wish yg baik
aku harap aku jg berjaye mnjadi ape yg di wishkan
aha
ade phm?

happy bestday yaizu63 =)

wishes+doa
1)jadi yg terbaik..pasti ada bnda yg baik menungguh kita
2)dipanjangkan umo
3)dimurahkan rezeki
4)succes in stdy life
5)bahagie hidup di dunie dan akhirat
6)succes siap final project
7)jd anak+wanita solehah
8)bertemu jodoh yg soleh
9)happy salu+ceria salu
10)sihat selalu
11)moge dipermudahkan urusan
12)berjaye dunia dan akhirat
13)dibagi kesempurnaan iman
14)moga Allah redhai
15)bertambah amal kebaikan
16)put trust on Allah
17)semoge diberkati Allah
18)stay cute+sweet
19)semoge impian jadi kenyataan
20)wish preety + healthy
21)sentiasa di bwah perlindunganNya
22)all the best in future
23)moge dirahmati Allah
24)maintain comey salu

=)

wishes and hopes they put on me

dan ini pulak wish aku utk diri sndiri

semoge yaizu63 aka noor shafifiyaz ini
bertambah matang dlam memikirkan jalan utk survive dlm hidup
semoge dia jugak tidak patah smngt andai cinta tidak hadir lagi..aha
semoge die berjaye bersihkan hati utk melihat Allah dgn mata hati
semoge berjaya menundukkan pndgan dari melihat lelaki ajnabi
semoge dosa2 ini terhapus dgn amalan sunat
semoge Allah memilih kita sbg penerime ujian dan rapat dgnNya kembali
(risau aku wish ni....standard ah...manusie biase mane ske cabaran+ujian)
semoge aku mengingati Allah salu

tq Allah----yg menciptakan aku
tq Rasulullah----yg menyampaikan Islam kpdku
tq ibu dan ayah------yg melahirkan aku
tq kyg dan angah-------tempat bertepuk tamparku
tq kwn2-------tidak mnjadikan dunie ku bosan
tq musuh2ku---------anda mematangkan saya dlm hidup XD




orait....gtg
tdo =)
poster x siap lagi

uhu...wish no 6.--succes siap final year project!yeahhh

i will



0 comments:

 

Lorem

Ipsum

Dolor