bisness!

bisness!
earn your own money beb!

desire boyfren

Saturday, December 4, 2010


as salam

hai

im here

again

agaga..sah2 la blog akukan..mesti la aku salu msk...ape?x puas hati? create ah blog sndirik

agagaga

well

ape tajuk post kali nih...'desire bf'

ape yg buat aku terpikir utk tulis post ni
sbb aku tgk video klip taeyang yg terbaru
tbe2 teringat pade 'kisah lame' aku
ahaha
taeyang------good looking
rase kalau jadi bf+husband ke mesti heaven kan
yerla sbb hensem..comey klo senyum
agagaga
*berangan*

sedar x sedar...
org macam ni
or org mcm aku nih meletakkan satu qualified line utk cari partner
aku nak org mcm ni...
aku nk yg mcm ni

tp betol ke tindakan kite?
ok...spt cth...kalau kite dpt yg hensem gile mcm taeyang tuh..tough mcm taeyang tuh
ade kah kite berpuas hati lepas tuh?
fitrah manusie semestinye tidak!
bahana pilih lelaki yg kacak tau ape?
1) others girls will starring at him
2) he may will flirt with girls
3)die maybe terlalu confident dgn diri sndiri dan rase kite x sepadan

ahaha..hebat x aku buat spekulasi mcm ni XD

bkn aku nk kate tlg-jgn-pilih-lelaki-hensem
mestilah tidak
kalau dah jodoh
ko dgn pelakon korea pon blh jadi husband..'wedding of the year' g t u~XD

tp..cube ubah dr letak kan hensem atau kacak tuh n good looking itu kt 1st list dlm bf qualification

sbb ianya x bwk ke mane
anda akan berada di tempt yg x secure
perempuan....jeles adelah fitrah

tp...ade jgk yg jenis lelaki...muke alahai...menyemart je lebey
tp playboy..
ape nk dikate?
klo dah x hensem pon mcm tuh..ape lg yg hensem kan
agaga
jadi ape sbnrnye piawaian nk pilih lelaki ini?

apekah?
apekah?

entah mane aku tau...tanye la hati msg2

ahaha...

bg aku...goodlooking adelah satu bonus
hensem adelah satu bonus

yg pntg
adelah sifat die

adekah die ini pandai jage hati korang...(nak2 time korang emo2 kan~)
adekah die ni org yg bertanggungjwb?
adekah die ini org yg akan bersusah payah tlg korang ble korang dlm susah?
adekah die ini org yg akan igt kan korang jika korang ade buat slh?

aha...boys---girls easy to fall in love with someone that gentleman
girls------boys easy to fall in love with someone goodlooking

berbeza sungguh pndngn masing2

but for me....lantak la appearance die mcm mane..gemuk..pendek..boyot..tough..goodlooking..badlooking..tgi nk mati..hitam..legam..
asal aku blh trime die ikot citarasa aku

sbb manusie hanye pandai2 je letak nk mcm ni la..tu la...tp ble die dah dpt someone..die akan try to accept it ..tol x?tol x?..klo yg x betol tuh..aku rase smpi skrg die x dek sape2 die minat..sbb sme nk perfect

aha ;p

so....
ub ah blk korangnye boyfie qualification
letak ape yg 1st..adelah ape yg korang rase blh thn lame
cth--
1)mnjaga solatnye
reason: mestilah thn lama kan...klo die igt Allah die akan solat..so selame mane Allah ade?selame2nye kan?so die akan solat as long as Allah ..
haa...kan lame tuh die akan kekal kan sifat tuh

ok yg nih bad one

1) hensem+kacak+tough
reason:kalau esk die accident? ape cer? adekah ianya akan long lasting?
klo esk die mkn kfc+mek d byk2..adekah die akan tough lg?
x..ianya akan bertukar mnjadi boyot

ahaha.....
jadi pilih sifat2 yg die akan kekal..supaye ble kite pilih..kite akan dpt org yg akan suke kite forever

aha ;p

so nadia shahila...aku x mention pon name ko dlm ni,,ko nak suh aku mention bout wat?
agaga...
ko penah ckp kt aku..aku suke teayang sbb body tough..
ahaha....
yes
tp suke je la..tp gilo ah klo dpt bf mcm tuh
skali die lempang aku....mau terburai kepale otak...agaga

teayang2
sbb ko la aku terpikir nk buat post ni...
ahaha

out dlu

lapo

nk mkn

as salam












0 comments:

 

Lorem

Ipsum

Dolor