bisness!

bisness!
earn your own money beb!

tobat x nak kua dah ari jumaat

Thursday, September 23, 2010

arghhh
nih aku nak citekan kesah aku kt um ni
aku mmg la
klo tiap2 ari jumaat..nak2 lam kol 1-2.30 tuh adelah waktu
jangan-kuar-klo-ko-rase-malu
ahaha
nak tau sbb ape
sbb time2 tuh la para2 laki sekalian kuar dan solat jumaat
ouf~ T_T
aku igt lg
sem lepas
aku kena pg mane tah dgn saidah sukar
urgent la tapi
kena jgk kua time waktu ni
ooowh...aku igt dah!
time tuh lapa kot...trlepas mkn kt dewan makan
so aku pon ajak le c anak sukar ni mkn kt 12
ooouwh heaven gile p cafe tuh tanpe ade lelaki
keke
lepas2 mkn tuh x sedar time dah lepas kol 2
time org solat jumaat blk
owhh no!
'ok x pek redah je' dgn yakin aku jwb...konon2
otw blk lalu jln bukit chenta tuh..hah amek kau!
bertentangn arah dgn dak yg solat jemaat dr masjid Ai
owh no
berderet2 lak tuh
man..mule2 buat muke selambe jgk
tp
satu moto lalu...pheeewit~
dua moto lalu...pheeeeewiiittttttt~
tiga pat moto...pheewwwwiiiiittttt~
damn it!
ko lalu...lalu je lah...x pyh ah phewit2 aku..
last skali aku x thn
berenti kt sains sukan..tgu agak2 org dah reda baru teruskan perjalanan
1
2
3
4 hours
eceh
x dek ah pat jam
hehe...setengah jam berlalu
mak aih..x putus2
alhamdulillah ramai gak pg
tp aku nak balik nih!
x blh tahan aku
start moto ..redah jgk
tp kurang la sket
dan lepas2 tuh aku g lak lintas bas yg penuh dgn jemaah jumaat
hahaha
gila sempoiiiii
dan lepas2 tuh aku sgt x mahu..pasti sungguh...aku x mahu kua time nih
hahahahahha
time nih dr aku kua...baik aku tdo
tp tadi
aku kena antar comot kt LRT
mak aih
kena redah jgk lg skali
T_____________________________T
sgt2 x mahu
tp kena jgk buat
haha
seb baik ade wizer yg tinted nye
tuh pon x itam sgt
tp nih x severe sgt dr yg lepas..ahaha


i nih kan pemalu..ahak XD




sekian kisah segan ku..

lalala~

0 comments:

 

Lorem

Ipsum

Dolor